مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

*جلسه با اولیاء دانش آموزان پیش دانشگاهی در دبیرستان نمونه جامعه الصادق(ع)*


عصر امروز جلسه اولیاء دانش آموزان پیش دانشگاهی ریاضی فیزیک و علوم انسانی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع) با حضور مدیریت دبیرستان ،معاونت پرورشی و فرهنگی آموزشگاه و خانم محمد پور مشاور تحصیلی در سالن اجتماعات این واحد آموزشی برگزار شد.

عبدالله احمدی گفت؛جلسه مذکور با هدف تعامل و ارتباط موثر اولیاء با مدرسه،راه های تقویت انگیزه در دانش آموزان ،آگاهی بخشی اولیاء از عملکرد تحصیلی و کارنامه ها و بررسی  وضعیت آزمون های کنکور آزمایشی دانش آموزان عنوان نمود.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)افزود؛در فروردین سالجاری تمامی امکانات و فضای آموزشی این آموزشگاه در اختیار کامل دانش آموزان پیش دانشگاهی قرار خواهد گرفت تا در این فرصت طلایی بتوانند در فضای آرام و بی دغدغه به مطالعه پرداخته و با آمادگی بیشترموفقیت  خود را در ماراتن علمی رقم بزنند.

وی همچنین یادآور شد جلسات آینده با حضور دانش آموزان ،اولیاء ،مشاور و دبیران برگزار خواهد شد و علاوه بر جلسات عمومی ،با انجام مشاورات فردی مسائل و دغدغه دانش آموزان ک خانواده ها مرتفع خواهد شد.


محمد پور مشاور تحصیلی آموزشگاه نیز از اولیاء خواست نسبت به برنامه ریزی دقیق و عملی تمامی آزمون ها و عملکرد فراگیران را رصد نموده و با فراهم نمودن  محیطی آرام و بی دغدغه نسبت به اعتماد به نفس و انگیزه فرزندان خود تمامی ظرفیت ها را به کار گیرند.

ایشان از اولیاء خواست هم خود و هم دانش آموزان ارتباط با مشاور را تقویت نموده و انتظارات خود را با توجه به ظرفیت و توان دانش آموزان در نظر بگیرند.

مشاور تحصیلی نسبت به روز های حضور خود در آموزشگاه و انجام مشاورات فردی و گروهی و گزارش عملکرد تحصیلی داوطلبان در آزمونهای گذشته به اطلاع اولیا رساند که مورد استقبال قرار گرفت.

شایان ذکر است در این جلسه قریب به ۲۰ نفر از اولیاء دانش آموزان پیش دانشگاهی حضور داشتند که عدم حضور برخی از اولیاء نگرانی عوامل آموزشگاه و مشاور را به همراه داشت که امید می رود جلسات بعدی با حضور حداکثری برگزار گردد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی