مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

برگزاری گفتمان دینی پیرامون شخصیت برجسته اشرف مخلوقات رسول مکرم اسلام محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام حسن مجتبی و امام رضاعلیه السلام در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) ناحیه ۲ بندرعباس


حجت الاسلام رهگشاء گفت ؛ خداوند متعال رسول مکرم اسلام  را بعنوان الگو و اسوه حسنه به مسلمانان معرفی نمود تا مسلمانان در امورات دنیوی و اخروی خود ایشان را بعنوان الگو  شناخته وپیروی نمایند،

ایشان افزود؛مهمترین ویژگی پیامبر که موجب گرویدن مردم به ایشان و دین اسلام شد اخلاق نیکویی بود که پیامبر اسلام در زندگی خود پیاده می نمود ،ایشان ملاک برتری انسان ها را تقوی الهی معرفی نمود ،و شعور و قبایل و اختلاف رنگها را تنها برای شناسایی زندگی های معمول دنیوی معرفی نمود.


امام جماعت دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق افزود؛پیامبر جاهلیت را از زندگی بشر زدود، به زن کرامت بخشید ،  و با عاشروهن بالمعروف چنان صمیمیتی بین زن و مرد بوجود آورد که هم لباس لکم و انتن لباس لهن در هر شرایطی تحقق یابد.

این کارشناس مذهبی در پایان یادآور شد که در اینگونه مراسمات باید جزء جزء زندگی پیامبر و معصومین را مورد مطالعه و بررسی قرار داد و در زندگی فردی ،اجتماعی ،خانوادگی و .... به کار برد.


برگزاری مراسم رحلت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص)،امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع)در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق ع ناحیه ۲ بندرعباس


بمناسبت رحلت شهادت گونه رسول مکرم اسلام (ص)،سبط اکبرش کریم اهلبیت امام مجتبی و امام رضا(ع) مراسم سینه زنی و عزاداری با حضور پرشور دانش آموزان و پرسنل  در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق برگزار شد.


عبدالله احمدی مدیر دبیرستان نمونه جامعه الصادق گفت؛یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رشد حس دینی و مذهبی در جوانان بویژه دانش آموزان است که با برپایی مراسم مذهبی رحلت پیامبر گرامی اسلام و  شهادت ائمه معصومین و یا ولادت این بزرگواران موجبات تقویت باورهای دینی و اعتقادی و رشد ارزشها و فضائل اخلاقی می شود.

حسین مسلمی معاونت پرورشی این واحد آموزشی نیز گفت جوان امروز تشنه معنویت و معرفت است که حفظ شعائر اسلامی و زنده نگه داشتن ارزشها با پریایی گفتمان های دینی و مذهبی و پاسخ دادن به شبهات و سوالات اعتقادی دانش آموزان با پریایی اینگونه محافل و مراسم در کنار مسائل آموزشی لازم و ضروری است.


ایشان یادآورشد این مراسم با برنامه های سینه زنی ،نوحه خوانی ،سخنرانی مذهبی،اقامه نمازجماعت همراه بود.


در پایان از کلیه دانش آموزان ،دبیران ،کارکنان و پرسنل آموزشگاه با توزیع غذای نذری پذیرایی بعمل آمد.


توزیع بیش از ۲۰۰ پرس غذای نذری بمناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)،شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) بین دانش آموزان  و کارکنان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) ناحیه ۲ بندرعباس👇👇👇



تجلیل از رتبه های برتر کنکور آزمایشی گاج در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق بندرعباس


صبح امروز با حضور جناب آقای  احمدی مدیر،میرزاده،معاون آموزشی و مسلمی معاون پرورشی از رتبه های برتر و دانش آموزان تراز بالای ۷۰۰۰دبیرستان نمونه جامعه الصادق (ع) ناحیه ۲ بندرعباس در آزمون های آزمایشی گاج تجلیل شد.

 عبدالله احمدی مدیر دبیرستان نمونه جامعه الصادق هدف از از این کار را ایجاد انگیزه در دانش آموزان پیش دانشگاهی ،کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و کسب رتبه و نتایج برتر در کنکور سراسری ۹۷ عنوان کرد.

محمد امین میرزاده معاون آموزشی این واحد آموزشی نیز گفت ؛ در راستای کسب نتایج و رتبه های خوب در کنکور سراسری سالجاری برنامه های مانند برگزاری کلاس های کنکور توسط بهترین و مجربترین اساتید استان ،برگزاری آزمون های کنکور آزمایشی،تجزیه و تحلیل آزمون ها،ارائه کارنامه عملکرد دانش آموزان در آزمون های کنکور ازمایشی،حضور مشاور آموزشی ،تربیتی و مدرسه جهت برنامه ریزی و ارائه  نکات ارزنده و مفید جهت آماده سازی و روشهای خوب مطالعه،،آشنایی دانش آموزان با رشته های مختلف دانشگاهی ،نحوه قبولی و بازار کار ان ها و .... از جمله این موارد بوده که در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع)ناحیه ۲ بندرعباس در حال برگزاری می باشد.

در این آیین از آقایان شهبازی و فتاحی بعنوان دانش آموزانی که موفق به کسب نتایج خوب و تراز بالا شده با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد.

در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق بیش از ۲۵۰ دانش آموز در سه رشته نظری ریاضی فیزیک ،علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی در سالجاری مشغول به تحصیل می باشند.


جلسه شورای معاونین دبیرستان نمونه جامعه الصادق(ع) ظهر امروز در دفتر مدیریت این واحد آموزشی برگزار شد.

 

مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق گفت؛جلسه مذکور با موضوع بررسی گزارش عملکرد دو ماهه مهر و آبان معاونین آموزشگاه و ارائه مستندات در برنامه "تعالی مدیریت"آموزشگاه عنوان کرد.

عبدالله احمدی افزود؛ با توجه به اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه توسعه ،مشارکت تمامی دبیران ،کارکنان،دانش آموزان ،اولیاء و  سایر دستگاه ها و عوامل  بیرونی در کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی و ایجاد ساحتهای ششگانه دینی واخلاقی،سیاسی و اجتماعی،هنری و زیباشناختی،زیستی و تربیت بدنی،علمی و فناوری و اقتصادی و توجه به ابعاد مختلف شخصیتی و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و تربیت انسان های سالم متخصص و ماهر و آموختن مهارتهای زندگی و غیره می باشد.

این مقام مسئول یاداورشد؛وفاق ،همدلی ،همگرایی و ایجاد جو صمیمی و دوستانه شورای معاونین در کنار کادر آموزشی و خدماتی و همکاری با یکدیگر می تواند چشم انداز و افق روشنی را برای دانش آموزان و این واحد آموزشی رقم بزند.

در این جلسه هر کدام از معاونین آموزشی،پرورشی،اجرائی،پژوهشی،مالی و سرپرستان آموزشگاه ضمن ارائه  گزارش عملکرد همراه بامستندات به نکته نظرات و دیدگاهی خود پرداختند.

جلسه مذکور از ساعت ۱۲:۳۰ شروع و ۱۴:۳۰ به کار خود پایان داد.


قهرمانی تیم  پیش دانشگاهی تجربی در مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی دبیرستان نمونه جامعه الصادق(ع) ناحیه ۲ بندرعباس


بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید مسابقات فوتسال آموزشگاهی در دبیرستان نمونه جامعه الصادق ناحیه ۲ بندرعباس برگزارشد.

 عبدالله احمدی مدیریت آموزشگاه گفت؛مسابقات با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ روحیه شادابی و نشاط در دانش آموزان می باشد.

حسین مسلمی معاونت پرورشی دبیرستان نمونه جامعه الصادق(ع) نیز گفت در این دوره مسابقات ۹ تیم دانش آموزی و یک تیم از فرهنگیان و کارکنان آموزشگاه حضور داشتند که در بازی فینال تیم پیش دانشگاهی علوم تجربی توانست در یک بازی نفس گیر  با ناحیه ۲ بر ۱ از سد تیم پیش دانشگاهی علوم انسانی گذشته و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را از آن خود نماید. 

مسابقات از هفته بسیج دانش آموزی شروع و امروز به کار خود پایان داد.



با حضور جناب آقای احمدی مدیریت محترم ، حجت الاسلام رهگشای امام جماعت ، حسین مسلمی معاونت پرورشی و دانش آموزان نمازگزار از جناب آقای امیر حسین مظهری فعال نمازجماعت و برنده مسابقه ویژه نماز در نماز خانه آموزشگاه تجلیل به عمل آمد.


مدیریت دبیرستان نمونه جامعه الصادق گفت؛هدف از این کار تشویق و تبلیغ دانش آموزان جهت شرکت در نماز جماعت عنوان نمود.

احمدی افزود؛نماز جماعت این آموزشگاه همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۲:۲۰ به امامت  حجت الاسلام رهگشای و با حضور پرسنل ،کارکنان و دانش آموزان  برگزار می شود.

حسین مسلمی معاونت پرورشی آموزشگاه نیز گفت؛ تجلیل از فعالان نماز جماعت،بیان مسائل احکام ،برگزاری مسابقه با موضوع نماز، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین در باب نماز جماعت،شاداب سازی نمازخانه ،تهیه کتاب مفید و مناسب جوانان پیرامون نماز و ...‌از جمله برنامه های معاونت پرورشی آموزشگاه در خصوص راههای جذب و تشویق دانش آموزان به نماز جماعت می باشد.


حضور دانش آموزان دبیرستان نمونه جامعه الصادق در مراسم غبار روبی گلزار شهدای بندرعباس بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی


برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام رهگشای با حضور دانش آموزان و پرسنل دبیرستان نمونه جامعه الصادق(ع) ناحیه ۲ بندرعباس


گزارش تصویر حضور دانش اموزان، دبیران، کارکنان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق در راهپیمایی روز 13 آبان


زنگ استکبار ستیزی با حضور مسولین کشوری استانی و منطقه ای در دبیرستان نمونه جامعه الصادق نواخته شد.