مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

*اردوی راهیان نور دریایی*


صبح امروز دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) به اردوی راهیان نور دریایی به مقصد جزیره هرمز اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع) گفت ؛هدف از برگزاری اردوی راهیان نور ،ترویج فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت و آشنایی دانش آموزان و جوانان با سبک و سیره شهدا،تجدید عهد با آرمان های والای شهدا و امام راحل و میثاقی دوباره با مقام معظم رهبری می باشد.

حسین مسلمی افزود در این اردوی یک روزه دانش آموزان از گلزار شهدای جزیره هرمز ،یادمان شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس،بازدید از قلعه پرتغالی ها و روایتگری راویان دفاع مقدس پیرامون شهدای خلیج فارس بویژه سرداران شهید رئیسی  و دارا بهره بردند.


جادارد از مسئولین محترم برگزارکننده اردو مانند سپاه امام سجاد هرمزگان ، اداره کل آموزش و پرورش ،اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲،بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ، بسیج طلاب ، مدیریت به پاس مساعدت و بدرقه  دانش آموزان تا اسکله شهید حقانی ، کارکنان اداری و آموزشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق و همراهی برادر بزرگوارم جناب آقای علیپور و کلیه دانش آموزان شرکت کننده در اردو به پاس همکاری و همراهی در برقراری نظم و انضباط و رعایت احترام به مسئولین برگزاری اردو و فعالیت چشمگیر تقدیر و تشکر نمایم.



*جلسه و دیدار صمیمی با دانش آموزان اولیای فرهنگی*


ظهر امروز مدیر و معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)با دانش آموزانی که پدر ،مادر و یا هر دو نفر از اولیای آنان از فرهنگیان و اقشار زحمتکش ،دلسوز و تلاشگر در حوزه تعلیم و تربیت بوده و در این واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند دیداری صمیمی برگزار نمودند.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع)گفت؛دانش آموزانی که در خانواده فرهنگی تربیت یافته اند دانش آموزانی نمونه و الگو هم از لحاظ  تربیتی و فرهنگی و هم از لحاظ آموزشی می باشند.

عبدالله احمدی افزود؛ انتظارات اولیاء فرهنگی و هم مسئولین آموزشگاه از دانش آموزان بسیار بالاست  و این مجموعه  آموزشی در نظر دارد گزارش مبسوطی را ماهانه از عملکرد تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و میزان رشد و پیشرفت تحصیلی را به اولیاء گزارش نماید.


حسین مسلمی معاونت پرورشی آموزشگاه نیز از دانش آموزان خواست با مشارکت و همفکری خود در ستاد تربیتی آموزشگاه و حضوری فعال و اثرگذار در برنامه های دینی ،فرهنگی ،تربیتی ،آموزشی و .....آموزشگاه را در پیشبرد اهداف متعالی آموزشی و پرورشی و حیات طیبه یاری نمایند.

ایشان حضور پرشور در نماز جماعت ،زیارت عاشورا،شرکت و کسب مقام در جشنواره ها ،مسابقات فرهنگی،هنری،قران،نماز و عترت و المپیادها را خواستار شد .

در پایان تعدادی از دانش آموزان به ارائه دیدگاه ها و نکته نطرات خود پیرامون برنامه های مختلف آموزشگاه پرداختند.


نشست با دانش آموزان انجمن اولیاء و مربیان


صبح امروز مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)با دانش آموزانی که اولیای آنها از اعضای اصلی انجمن اولیاء و مربیان این واحد آموزشی هستند نشست صمیمانه ای برگزار نمودند.


 مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع)هدف از این نشست را برسی وضعیت عملکرد آموزشی و پرورشی دانش آموزان و ارائه گزارش عملکرد تحصیلی و تربیتی ماهانه به اولیاء و اعضای انجمن اولیاء و مربیان عنوان کرد.

عبدالله احمدی افزود؛همانطوریکه اعضای انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه ارتباط تنگاتنگ ، پشتیبان فکری ، مالی و معنوی بسیار خوبی با این واحد آموزشی دارند انتظار می رود که فرزندان و دانش آموزان نیز مانند اولیاء منتخب و نمونه در امورات آموزشی ،انضباطی،تربیتی ،فرهنگی و ...باشندتا بتوان با تلاش و پشتکار مزد زحمات اولیاء و مربیان را با پیشرفت تحصیلی و تربیتی خود داده باشند.

حسین مسلمی معاونت پرورشی نیز گفت؛آموزش و پرورش بمنزله دو بال پرواز برای رسیدن به سعادت و خوشبختی بوده و آمیدواریم با حضور پرشور در برنامه های تربیتی و فرهنگی مانند شرکت در نمازجماعت ،زیارت عاشورا،ثبت نام و افتخار آفرینی در مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآن،نماز و عترت و سایر برنامه ها بتوانیم عملکرد خوب و قابل ملاحظه ای را به اولیاء و مسئولین آموزش و پرورش ارائه نماییم.

در پایان هرکدام از دانش آموزان به ارائه نکته نظرات،پیشنهادات و دیدگاه های خود نسبت به برنامه های آموزشی و تربیتی آموزشگاه پرداختند که با استقبال عوامل آموزشگاه روبرو شد.


انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)۷ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل دارد.


*بازدید مدیریت دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) و شورای معاونین از خوابگاه شبانه روزی آموزشگاه*


در این بازدید که آقایان ابراهیم شهدادی معاون پژوهشی ،حسین مسلمی معاون پرورشی و یحیی کمالی سرپرست خوابگاه حضور داشتند،عبدالله احمدی مدیر آموزشگاه هدف از این بازدید را نظارت بالینی بر برنامه های سرپرستان خوابگاه،مشاهده امکانات و تسهیلات رفاهی دانش آموزان و بررسی مشکلات کمبودها و درخواست های سرپرستان عنوان کرد.

عبدالله احمدی ضمن تشکر از زحمات آقایان کمالی و علیپور سرپرستان خوابگاه نتیجه این بازدید را مثبت ارزیابی نمود و بیان کرد در مراحل بعدی از کلاس درس همکاران ،آزمایشگاه،کتابخانه ،بوفه ،سلف سرویس،آبدارخانه  و ... بازدید بعمل خواهد آمد.


تابلو اعلانات پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع) و درج تراکت های ویژه نمازجماعت و شیوه های تشویق جوانان به نماز




صبح امروز با حضور آقایان سلیمی و شجاعی ازدار القرآن آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس از دانش آموزان علاقمند و شرکت کننده در مسابقات قرآن(حفظ،قرائت) و مسابقات اذان تست و آزمون عملی بعمل آمد.

حسین مسلمی معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)هدف از این کار شناخت و پرورش  استعدادهای دانش آموزان در حوزه قرآن و نماز ، آشنایی دانش آموزان با ملاک های ارزشیابی در مسابقات ،تشویق و ترغیب دانش آموزان  مستعد به فراگیری آموزه های دینی و قرآنی و پرورش حس مذهبی و ایجاد رغبت و شوق بیشتر به معارف اسلامی و آماده ساختن دانش آموزان جهت حضور مثبت و موثر و کسب رتبه و نتایج مطلوب در مسابقات منطقه ای و انسانی و کشوری عنوان کرد.




برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا دوشنبه ها در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)



*جلسه کار گروه شورای دبیران دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)ناحیه ۲ بندرعباس*


جلسه کارگروه شورای دبیران

 دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)ناحیه ۲ بندرعباس با حضور رئیس انجمن اولیاء و مربیان،مدیریت،معاونین و کادر آموزشی در مجتمع آموزشی مولوی شهرک مروارید برگزار شد.

مدیردبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)ضمن خیرمقدم و تبریک هفته وحدت دستور کار جلسه را بررسی عملکرد دوماهه(مهر و آبان)،بررسی نواقص و کمبودهای موجود در آموزشگاه،شناسائی دانش آموزان قوی و ضعیف،نحوه تشویق و یا تنبیه دانش آموزان و سایر موضوعات قابل ذکر اعلام نمود.

 رئیس انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)ضمن خیرمقدم به همکاران و تشکر بابت برنامه ها و عملکرد آموزشی،تربیتی و فرهنگی این واحد آموزشی از همکاران خواست نسبت به هدایت تحصیلی دانش آموزان به رشته های که از بازار کار خوبی برخوردارند در راستای رفع موانع اشتغال اهتمام ورزند.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کید.

*اهدای حکم انتصاب مسئول انجمن اسلامی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)*


صبح امروز با حضور عبدالله احمدی ،حسین مسلمی مدیر و معاون پرورشی و دانش آموزان، آقای محمدرضا رضایی بعنوان مسئول انجمن اسلامی دبیرستان  نمونه  دولتی جامعه الصادق(ع)ناحیه ۲ بندرعباس معرفی و حکم انتصاب نامبرده تقدیم گردید


.

*تجلیل از تیم قهرمان مسابقات فوتسال دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع)ناحیه ۲ بندرعباس*


در مراسم صبحگاه با حضور مدیریت محترم و معاون پرورشی از تیم فوتسال پیش دانشگاهی تجربی که در مسابقات  فوتسال گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در آبانماه برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد.

  حسین مسلمی معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)گفت ؛این مسابقات با شرکت ده تیم دانش آموزی و فرهنگیان بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد که تیم فوتسال پیش دانشگاهی تجربی در یک بازی نفس گیر توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم پیش دانشگاهی علوم انسانی گذشته و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات دست یابد