مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

تجلیل از رتبه های برتر کنکور آزمایشی گاج در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق بندرعباس


صبح امروز با حضور جناب آقای  احمدی مدیر،میرزاده،معاون آموزشی و مسلمی معاون پرورشی از رتبه های برتر و دانش آموزان تراز بالای ۷۰۰۰دبیرستان نمونه جامعه الصادق (ع) ناحیه ۲ بندرعباس در آزمون های آزمایشی گاج تجلیل شد.

 عبدالله احمدی مدیر دبیرستان نمونه جامعه الصادق هدف از از این کار را ایجاد انگیزه در دانش آموزان پیش دانشگاهی ،کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و کسب رتبه و نتایج برتر در کنکور سراسری ۹۷ عنوان کرد.

محمد امین میرزاده معاون آموزشی این واحد آموزشی نیز گفت ؛ در راستای کسب نتایج و رتبه های خوب در کنکور سراسری سالجاری برنامه های مانند برگزاری کلاس های کنکور توسط بهترین و مجربترین اساتید استان ،برگزاری آزمون های کنکور آزمایشی،تجزیه و تحلیل آزمون ها،ارائه کارنامه عملکرد دانش آموزان در آزمون های کنکور ازمایشی،حضور مشاور آموزشی ،تربیتی و مدرسه جهت برنامه ریزی و ارائه  نکات ارزنده و مفید جهت آماده سازی و روشهای خوب مطالعه،،آشنایی دانش آموزان با رشته های مختلف دانشگاهی ،نحوه قبولی و بازار کار ان ها و .... از جمله این موارد بوده که در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع)ناحیه ۲ بندرعباس در حال برگزاری می باشد.

در این آیین از آقایان شهبازی و فتاحی بعنوان دانش آموزانی که موفق به کسب نتایج خوب و تراز بالا شده با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد.

در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق بیش از ۲۵۰ دانش آموز در سه رشته نظری ریاضی فیزیک ،علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی در سالجاری مشغول به تحصیل می باشند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی