مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

*تجزیه و تحلیل عملکرد دانش آموزان پایه های دهم دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)*


عصر امروز با حضور اولیای دانش آموزان پایه های دهم ،کادر اداری و آموزشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع) کارنامه های تحصیلی و تربیتی دانش آموزان مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.


✳️مدیر این واحد آموزشی گفت🎤؛هدف از اجرای این طرح شناخت هرچه بیشتر اولیاء و مربیان این آموزشگاه از وضعیت تحصیلی،تربیتی دانش آموزان،آشنایی  اولیاء با کادر اداری و آموزشی،ارتباط موثر اولیاء با دبیران و بالعکس و تشریک مساعی این دو در راستای بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان می باشد.

✳️عبدالله احمدی افزود🎤؛برگزاری کلاس های تقویتی ،آزمون های کنکور آزمایشی،مشاوره تحصیلی،کارگاه های ایجاد انگیزه تحصیلی توسط فارغ التحصیلان آموزشگاه،برگزاری اردوهای سیاحتی ،تقدیر از دانش آموزان ممتاز و منتخبین مسابقات فرهنگی و هنری،قرآن،عترت و نماز،تجهیز و راه اندازی سالن اجتماعات و ....از جمله طرح های دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)در راستای کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی می باشد.

✳️در این جلسه معاونین آموزشی،پرورشی،رئیس انجمن اولیاء و مربیان ،دبیران و اولیاء به ارائه نکته و نظرات خود پرداختند و در فضای صمیمی موارد و مشکلات و مسائل دانش آموزان را از نزدیک تحلیل و ارزیابی نمودند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی