مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

*برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور معاونین آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)*


محفل نورانی انس با قرآن کریم  با حضور آقایان کریمی و البرز معاونت پرورشی و تربیت بدنی و آموزش متوسطه ناحیه ۲ بندرعباس،کمالی کارشناس مسئول قرآن،نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش،جعفری کارشناس مسئول قرآن،نماز و عترت ناحیه ۲،کرامتی کارشناس حراست ناحیه یک،جمعی از مدیران ، فرهنگیان و دانش آموزان دبیرستان های پسرانه شاهد در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد.

 معاونت پرورشی و تربیت بدنی گفت؛تلاوت قرآن و تدبر و تعمق و ژرفا نگری در آیات قرآن نیاز جامعه امروزی است و برای درک تمامی علوم باید از این علم کامل بهره کافی برد.

ایشان نحوه اجرا و سبک محفل انس با قرآن کریم که نوستالوژیک دهه ۷۰ را برای ایشان تداعی نمود تشکر و قدردانی نمود.

کریمی ضمن تحسین برنامه قرآنی و دعوت از قاریان سایر مدارس در محفل نورانی انس با قرآن کریم از سایر مدارس خواست در برنامه کاری خود از چنین الگویی پیروی نمایند


 معاونت آموزش  متوسطه نیز گفت؛در زمان نزول آیات وحی بر قلب پیامبر جاهلیت زمان تلاش بسیاری کردند تا از بسط و گسترش و عالمگیر بودن قرآن جلوگیری کنند اما بفرموده خدا نتوانستند حتی یک آیه بیاورند .

البرز افزود تمامی علوم دنیوی ناقص بوده و قرآن گنجینه لایتناهی است که برای سعادت دنیوی و اخروی انسان ها در اختیار ما قراردارد.


احمدی مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق نیز گفت محفل نورانی انس با قرآن کریم جزو برنامه اجرایی سالانه آموزشگاه بوده که هر ساله قبل از شروع امتحانات پایانی نوبت اول اجرا خواهد شد تا جوانان و دانش آموزان و همکاران با استمداد از خدای سبحان و کلام نورانی وحی موفقیت خود را رقم بزنند.

در محفل انس با قرآن آقایان کریمی معاون پرورشی ناحیه ۲،کمالی کارشناس مسئول قرآن،نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش،ترکی زاده،شجاعی مهر،محمدی و سرتکی از دبیرستان شاهد و آقایان باقرزاده،علویان،سلیمانی،کناری زاده،مظهری از دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق با ذکر تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید بر نورانیت،معنویت و روحانیت این محفل افزودند. 


در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از قاریان دانش آموز از طرف دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)تجلیل به عمل آمد









نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی