مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

*اردوی راهیان نور دریایی*


صبح امروز دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) به اردوی راهیان نور دریایی به مقصد جزیره هرمز اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع) گفت ؛هدف از برگزاری اردوی راهیان نور ،ترویج فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت و آشنایی دانش آموزان و جوانان با سبک و سیره شهدا،تجدید عهد با آرمان های والای شهدا و امام راحل و میثاقی دوباره با مقام معظم رهبری می باشد.

حسین مسلمی افزود در این اردوی یک روزه دانش آموزان از گلزار شهدای جزیره هرمز ،یادمان شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس،بازدید از قلعه پرتغالی ها و روایتگری راویان دفاع مقدس پیرامون شهدای خلیج فارس بویژه سرداران شهید رئیسی  و دارا بهره بردند.


جادارد از مسئولین محترم برگزارکننده اردو مانند سپاه امام سجاد هرمزگان ، اداره کل آموزش و پرورش ،اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲،بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ، بسیج طلاب ، مدیریت به پاس مساعدت و بدرقه  دانش آموزان تا اسکله شهید حقانی ، کارکنان اداری و آموزشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق و همراهی برادر بزرگوارم جناب آقای علیپور و کلیه دانش آموزان شرکت کننده در اردو به پاس همکاری و همراهی در برقراری نظم و انضباط و رعایت احترام به مسئولین برگزاری اردو و فعالیت چشمگیر تقدیر و تشکر نمایم.



نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی