مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

نشست با دانش آموزان انجمن اولیاء و مربیان


صبح امروز مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)با دانش آموزانی که اولیای آنها از اعضای اصلی انجمن اولیاء و مربیان این واحد آموزشی هستند نشست صمیمانه ای برگزار نمودند.


 مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع)هدف از این نشست را برسی وضعیت عملکرد آموزشی و پرورشی دانش آموزان و ارائه گزارش عملکرد تحصیلی و تربیتی ماهانه به اولیاء و اعضای انجمن اولیاء و مربیان عنوان کرد.

عبدالله احمدی افزود؛همانطوریکه اعضای انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه ارتباط تنگاتنگ ، پشتیبان فکری ، مالی و معنوی بسیار خوبی با این واحد آموزشی دارند انتظار می رود که فرزندان و دانش آموزان نیز مانند اولیاء منتخب و نمونه در امورات آموزشی ،انضباطی،تربیتی ،فرهنگی و ...باشندتا بتوان با تلاش و پشتکار مزد زحمات اولیاء و مربیان را با پیشرفت تحصیلی و تربیتی خود داده باشند.

حسین مسلمی معاونت پرورشی نیز گفت؛آموزش و پرورش بمنزله دو بال پرواز برای رسیدن به سعادت و خوشبختی بوده و آمیدواریم با حضور پرشور در برنامه های تربیتی و فرهنگی مانند شرکت در نمازجماعت ،زیارت عاشورا،ثبت نام و افتخار آفرینی در مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآن،نماز و عترت و سایر برنامه ها بتوانیم عملکرد خوب و قابل ملاحظه ای را به اولیاء و مسئولین آموزش و پرورش ارائه نماییم.

در پایان هرکدام از دانش آموزان به ارائه نکته نظرات،پیشنهادات و دیدگاه های خود نسبت به برنامه های آموزشی و تربیتی آموزشگاه پرداختند که با استقبال عوامل آموزشگاه روبرو شد.


انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق(ع)۷ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل دارد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی