مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

جلسه انجمن اولیاء و مربیان ویژه دانش آموزان خوابگاهی در دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق (ع) ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد.


 مدیر این واحد آموزشی گفت ؛هدف از برگزاری جلسه آشنایی اولیاء دانش آموزان با قوانین و مقررات شبانه روزی و آگاهی بخشی نسبت به آیین نامه ها،  امکانات و تسهیلات رفاهی ،تغدیه،برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی  و سایر برنامه های عملیاتی آموزشگاه  عنوان کرد.

احمدی از اولیاء خواست در اسرع وقت نسبت به نصب برنامه هوشمند دایاموز اقدام تا در اسرع وقت و بصورت آنلاین از عملکرد آموزشی و تربیتی دانش اموزان خود مطلع شوند.

  معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق نیز از اولیاء خواست نسبت به آموزش و کسب مهارتهای زندگی و واکسینه کردن دانش آموزان نسبت به آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر مانند اعتیاد و.....با تقویت بنیه اعتقادی و نهادینه کردن ارزش ها و معنویات در جوانان و خانواده ها مانند اقامه نماز جماعت در مدرسه،شرکت در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تربیتی و مسابقات فرهنگی ،هنری قرآن ،نماز و عترت اقدام نمایند.

 حسین مسلمی از خانواده ها خواست همانطوریکه نسبت به مسائل آموزشی فرزندان خود اهتمام دارند نسبت به مسائل تربیتی و فرهنگی ایشان نیز حساس شوند زیرا که عدم پرداختن به اینگونه مسائل خدای ناکرده خسارت و خطرات جبران ناپذیری را بهمراه خواهد داشت.

 علیپور سرپرست خوابگاه نیز از اولیا خواست نحوه استفاده تلفن همراه دانش آموزان  خودرا مدیریت نموده و یا حتی المقدور از تلفن همراه استفاده ننمایند

ایشان همچنین از آندسته از اولیای دانش آموزان که فرزندانشان در ساعات استراحت و تعطیل در کلاس های غیر درسی و بیرون از محیط آموزشگاه حضور می بابند خواست تا با تعهد و رضایت اولیا و اطلاع مدرسه این کار صورت پذیرد تا خدای ناکرده مشکلی برای آموزشگاه ایجاد نگردد.

در پایان اولیای دانش آموزان از نزدیک در جریان امکانات و تسهیلات رفاهی خوابگاه دانش آموزان شبانه روزی قرار گرفتند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی