مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

در نخستین روز از  گرامیداشت هفته بسیج صبحگاه مشترک با حضور دانش آموزان  و پرسنل دردبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق برگزار شد.


مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه ۲ بندرعباس گفت ؛امروزه واژه بسیج و بسیجی بعنوان یک ارزش و افتخار در جامعه یاد می شود و مانند معلم بسیجی،دانش آموز بسیجی،دانشجوی بسیجی ،مدیر بسیجی و ....


عقیل حاحی پناه افزود؛عزت و امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثارگری ها و جانفشانیهای رزمندگان ،ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس،انقلاب اسلامی و مدافع حرم می باشد.

عبدالله احمدی مدیر این واحد آموزشی نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره)بسیج را یادگار ارزشمند امام راحل دانست و افزود بسیج یک تفکر و فرهنگ است که باید در نسل جوان امروز نهادینه شود.

مسلمی معاونت پرورشی و فرهنگی دبیرستان نمونه جامعه آبادی از برگزاری یادواره نخستین شهید مدافع حرم استان شهید عبدالحمید سالاری با حضور خانواده معظم شهید و مسئولین استان و منطقه ای در این واحد آموزشی خبرداد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی