مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق

تسلیم نشوید آغاز همیشه سخترین مرحله است

جلسه شورای معاونین دبیرستان نمونه جامعه الصادق(ع) ظهر امروز در دفتر مدیریت این واحد آموزشی برگزار شد.

 

مدیر دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق گفت؛جلسه مذکور با موضوع بررسی گزارش عملکرد دو ماهه مهر و آبان معاونین آموزشگاه و ارائه مستندات در برنامه "تعالی مدیریت"آموزشگاه عنوان کرد.

عبدالله احمدی افزود؛ با توجه به اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه توسعه ،مشارکت تمامی دبیران ،کارکنان،دانش آموزان ،اولیاء و  سایر دستگاه ها و عوامل  بیرونی در کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی و ایجاد ساحتهای ششگانه دینی واخلاقی،سیاسی و اجتماعی،هنری و زیباشناختی،زیستی و تربیت بدنی،علمی و فناوری و اقتصادی و توجه به ابعاد مختلف شخصیتی و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و تربیت انسان های سالم متخصص و ماهر و آموختن مهارتهای زندگی و غیره می باشد.

این مقام مسئول یاداورشد؛وفاق ،همدلی ،همگرایی و ایجاد جو صمیمی و دوستانه شورای معاونین در کنار کادر آموزشی و خدماتی و همکاری با یکدیگر می تواند چشم انداز و افق روشنی را برای دانش آموزان و این واحد آموزشی رقم بزند.

در این جلسه هر کدام از معاونین آموزشی،پرورشی،اجرائی،پژوهشی،مالی و سرپرستان آموزشگاه ضمن ارائه  گزارش عملکرد همراه بامستندات به نکته نظرات و دیدگاهی خود پرداختند.

جلسه مذکور از ساعت ۱۲:۳۰ شروع و ۱۴:۳۰ به کار خود پایان داد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی